pondělí 23. ledna 2012

Místo pro Vaše fotky, vzkazy, pohlednice, vizitky nebo nákupní seznam

Taky nemáte kam dávat pohlednice Vašich blízkých, které jste objevily ve schránce minulé léto? Pohlednice, kterým prostě nemůžete najít místo, kde by byly na očích a je Vám líto je už vyhodit? Chcete mít při ruce vizitky od Vašeho doktora nebo třeba oblíbeného obchodu? Chcete nechat vzkaz Vašemu miláčkovi nebo si jen nechat na očích váš nákupní seznam? Nebo mít na očích fotografie Vašich blízkých?
Tak pro tohle všechno slouží tenhle drátovaný dekorativní držák, který vznik právě dnes. Je to prototyp, mám ale v hlavě i další vzory, tak uvidíme, jak se vyvedou...






9 komentářů:

  1. Moc pěkné!
    Ke stejnému účelu používám drátěné srdce, je teda silně nedokonalé, byl to snad můj první drátovaný kousek :), ale funkci stále plní.
    Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O srdíčku jsem taky uvažovala, nejspíš ho taky vyzkouším... Čím víc budeš tvořit, tím dokonalejší to bude:-)

      Vymazat
  2. Tedy to je super nápad pro moje pohlednice :-) a taky sada modro-smetanové kameniny mi padla do oka :-). Asi začátkem února jak mi dojde mateřská tak neodolám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evíku, díky za milý komentář. Nejspíš udělám ještě i jeden větší držák, pokud máš těch pohlednic hodně:-)

      Vymazat
  3. Báječný nápad-krása!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko tak to je suprovka moc se mi to líbí.taky si jeden objednám. .Ahojky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Markéto, to je nádhera. Mám ráda věci připomínající staré časy. Tvůj blog přidávám k mým sledovaným. Přeji hezkou neděli.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, to jsme naladěné na stejnou vlnu... díky:-)

      Vymazat