neděle 8. ledna 2012

Vykvetlo mi...

Nedávno mi v bytečku vykvetl tento roztodivný květ na jednom ze sukulentů. Květ je poměrně velký, ostatně samotný pupen je obrovský. Měla jsem štěstí, že na malé kytce byly velké pupeny hned čtyři a asi za půl roku kvetl znovu. Hotový květ dosáhne šířky až 10 cm, zbarvený je do červeno-žluta a silně chlupatý. Tak trochu připomíná masožravou Adélu. Kdyby mi někdo napsal název kytky, byla bych vděčná... i když jméno Adéla, které jsme ji doma dali, ji už nikdo nevezme :-)







5 komentářů:

  1. Markétko už zase kvete Adéla to je úžasné a kolik má ještě pupenů .Krásný květ. Luďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to "Stapelia gigantea forma darko", lidově zvaná Smrdutka, ale květ je nádherný.

      Vymazat
    2. Jé děkuji za informaci, konečně vím, jak ji oslovovat:) Název ji patří oprávněně, květy opravdu moc nevoní, jsou ale nádherné...

      Vymazat
  2. ja tu kytku znam mi ji mame doma jednou jsem ji vzala do skoli a nechala jsem ji tam na paradu ale kamaradky rikali ze strasne smrdi tak jsem ji musela vzit domu , ale ja ji porad necejtim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mam ji moc rada ,protoze krasne kvete a ma taky dlouhe ty pupeny . A konec miho pribehu hihihihi

    OdpovědětVymazat