sobota 9. března 2013

Točili jsme s českou televizí pro pořad Folklórní výlety

V sobotu 9.3.2013 jsem měla s mým "kolegou" možnost představit náš koníček v pořadu Folklórní výlety vysílaný na ČT2. Díl věnovaný drátenictví jsme točili v únoru 2013 na Valašsku. 


10 komentářů:

  1. Díky za odkaz, včera jsem v televizi zahlédla jenom konec příspěvku s docela mne mrzelo, že jsem nestihla víc. Moc se mi líbila vážka, která byla v jednom záběru na kameni. Zkusím načíst odkaz na ČT, zatím mi to nešlo. Však se říká, kdo umí....a z dětství se pamatuji, že babička měla zadrátovanou porcelánovou mísu....Hezkou neděli a hodně úspěchů v dalším tvoření. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové staré poklady po babičkách je potřeba uchovat a střežit... Díky Zuzko, krásný den!

      Vymazat
  2. Byla to moc pěkná reportáž.Sleduji folklorní magazín každou sobotu a teď jsen si to moc užila.Je fajn,že se řemeslo drží a vy máte šikovné ruce.Mějte krásné jarní dny a ať se vám daří.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, natáčení bylo příjemné, byl to zážitek... Pěkné jaro! Markéta

      Vymazat
  3. Markétko, to je krásné. Gratuluji.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný díl,i já jsem si ho nenechala ujít.Děkuji:)Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko vypadá to skvěle, jste šikulky a ty se mi moc líbíš na té fotce s brýlemi :-D..paráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tahle fotka je obzvlášť povedená :)) Díky:) Markéta

      Vymazat