neděle 13. ledna 2013

Kočka Bublina... polštář plněný blahodárnými pohankovými slupkami

Jsem Bublina, kočka co tě zahřeje. Mám v sobě další polštářek plněný pohankový slupkami, co pod hlavou příjemně šustí. Když mě dáš na topení nebo kamna, nahřeju se a držím teplo. Přilož si mě na záda nebo krk, mé teplo má léčivé účinky při bolestech hlavy a zad. Příjemně zútulním interiér a každý bude chtít spát jen u mne.


Pohankové slupky mají mnohé blahodárné účinky na naše tělo...
~ v polštáři neztrácí objem, jsou pružné a dokonale se přizpůsobí anatomii hlavy, krku a páteře, což nám zaručí úlevu při bolesti a hluboký zotavující spánek
~ mají antristresové a mikromasážní účinky a pod hlavou vydávají příjemný šustivý zvuk
~ pomáhají také při nahřátí na sluníčku, topení nebo kamnech od bolestí zad, ramen, hlavy a působí hojivě při onemocnění ledvin, ženských orgánů a bolavých kloubů
~ jsou neatraktivní pro roztoče, takže jsou vhodné pro alergiky
~ pomáhají udržet hlavu v optimálním teple díky vzduchu, který cirkuluje slupkami, což mnoha lidem pomáhá dobře spát
~ vhodné k odpočinku a rušení geopatogenním zón, při cvičení jógy, relaxaci a meditaci

 Jsem vyrobena s láskou a dostupná v našem eshopu.

2 komentáře: